Kuidas algaja rulluisutaja peaks treenima?

Rulluisutamisega on nagu iga teise spordialaga – alustada tuleb rahulikult ning aste astmelt koormusi ja kestvust tõsta. Allpool väike sissejuhatav treeningkava rulluisutamisega alustajale. Maksimaalse pulsisageduse määramiseks kasutage valemit „220 – vanus”, täpsemad andmed saate aga arstlikul kontrollil. Algaja võiks alustada rahulikult, kiirelt võiks uisutada esialgu 10 min. Seejärel harjutada juba 2 korda nädalas a 20…

Rulluisutaja meelespea, 1. osa

Tehnikat täiustada võib lõpmatuseni. Samas eksisteerivad reeglid, mida tuleb teada igal rulluisutajal, sõltumata kogemusest ning uisutamisstiilist. Kunagi ei tohi uisutada loikudes ega liivas. Seda lõbu võivad endale lubada vaid uisutajad, kellel on spetsiaalsed, mitte tänavate jaoks ette nähtud uisud. Teised mudelid ei pea sellistele katsumustele lihtsalt vastu. Kui loiku vältida pole võimalik, tuleb sellest tavalisel…

Tallinna Rulluisumaraton 2017

Tallinna Rulluisumaraton 2017 on Uus Maa Rullituur 2017 4. osavõistlus Aeg ja koht Laupäev, 3. september 2017, stardid algusega 11:00, võistluskeskus avatud alates 09:30 Stardi- ja finišipaik asub Haabneemes, Haabneeme kooli ees Distantsid Maraton, mehed, 40.6km Maraton, naised, 40.6km Poolmaraton, 20.2km Rahvasõit, 10km Lastesõidud Viited Ametlik info